loading...

اطلاعاتی که باعث میشه با خرید اشتباه پولتو از دست ندی

بازدید : 27
چهارشنبه 23 تير 1400 زمان : 14:32

بهترین کرم ضد چروک چه ویژگی‌هایی دارد
بهترین کرم ضد چروک چه ویژگی‌هایی دارد

بسیاری از محصولات به عنوان بهترین کرم ضد چروک پیشانی در بخش پرفروش ترین قفسه قرار دارند، بهترین کرم ضد چروک پیشانی دارای ماده ای به نام اسید هیالورونیک هستند. اگر با این ماده آشنا نیستید، باید بدانید که این یک ماده آبرسان طبیعی برای پوست است که در جذب و نگهداری رطوبت مهارت دارد.

بهترین کرم ضد چروک پیشانی باعث گردش سلول های پوستی، ویتامین های C و E، عصاره های طبیعی و لایه بردارهای شیمیایی مانند گلیکولیک، سالیسیلیک و اسیدهای لاکتیک می شود.

استفاده از بهترین کرم ضد چروک پیشانی هرگز زود نیست چرا که چین و چروک دیر یا زود اتفاق می افتد. وقتی نوبت به یافتن بهترین انتخاب برای شما می رسد، ابتدا باید زمان استفاده از کرم ضد چروک را در نظر بگیرید. اگر قبل از شروع روز از آن استفاده می کنید، مطمئنا باید SPF آن را در نظر بگیرید.

عوامل ایجاد چروک های پیشانی

چین و چروک های افقی پیشانی به دلیل حرکت مکرر عضله پیشانی ایجاد می شود و می تواند از سن 20 تا 30 سالگی شکل بگیرد و این بسته به آناتومی و میزان استفاده از عضله در چهره هر فرد دارد.

آسیب خورشید این چین و چروک ها را بدتر می کند، زیرا اشعه ماورا بنفش باعث تجزیه کلاژن و عناصر سازنده پوست می شود.

سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟

برای به دست آوردن چشمگیرترین اثرات در از بین بردن چین و چروک پیشانی در زمانی کوتاه و به صورت فوری باید دست به هزینه های گزافی زد!

اما همیشه هم این راه جوابگو نیست، چرا که بسیاری پس از گذشت مدت زمانی شاهد ظاهر شدن دوباره خطوط پیشانی بوده اند و این یعنی اینکه تمام پول خود را هدر داده اند؛ استفاده از بهترین کرم ضد چروک می تواند در کاهش و حتی از بین بردن دائمی این خطوط موثر باشد که با یک تیر می توان چند نشان زد و با ترکیبات موجود درکرم ضد چروک پوستی شاداب و روشن را تجربه کنید.

سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟
سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟

داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان ها در میوه ها، سبزیجات و ویتامین ها مانند ویتامین های A ، C و E وجود دارند.

آنتی اکسیدان ها می توانند با از بین بردن ترکیباتی همچون رادیکال های آزاد می توانند به طرز چشمگیری در ترمیم پوست موثر باشند و به بهبود سلامت پوست کمک کنند.

اگر پوست نتواند به طور موثر ترمیم را انجام دهد و سلول های پوستی جدیدی را ایجاد نکند، می تواند پروتئین های اساسی مانند کلاژن و الاستین را که احساس جوانی و صافی به پوست ما می دهند، از دست بدهد؛ جای نگرانی نیست چرا که بهترین کرم ضد چروک با فرمولاسیون مناسب می تواند حلال بسیاری از مشکلات پوستی از جمله برطرف کننده خطوط پیشانی باشد.

داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان
داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان

انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست

هنگامی که تصمیم گرفتید از محصولات ضد پیری همچون بهترین کرم ضد چروک پیشانی استفاده کنید، مشخص کردن نوع پوست چالش برانگیزترین بحث می شود. پوست ها متفاوت هستند، از بسیار چرب گرفته تا حساس و خشک که هر کدام کرم خاص خود را می طلبد.

قبل از تصمیم گیری در مورد افزودن یا عدم افزودن بهترین کرم ضد چروک پیشانی به رژیم مراقبت پوستی خود، بررسی مواد تشکیل دهنده محصول بسیار حیاتی است تا اطمینان حاصل کنید که واکنش عکس روی پوست شما ایجاد نمی کنند و به نوبه خود مفید خواهند بود.

مواد تشکیل دهنده واقعا مهم هستند، کسانی که پوست خشک دارند باید از محصولات ضد پیری که از روغن ساخته شده اند که می تواند پوست را تحریک کنند دور شوند.

اگرچه برخی ممکن است عقیده داشته باشند که کرم های ضد چروک و محصولات نرم و بر پایه روغن ممکن است زمان مرطوب سازی راحت تری در پوست داشته باشند، اما نتیجه عکس است.

با داشتن پوست خشک، محصولات دارای روغن به سادگی یک لایه روغن روی پوست باقی می گذارند و با هم مخلوط نمی شوند. به همین ترتیب، کسانی که پوست چربی دارند تمایلی به استفاده از محصولات پایه روغن ندارند و باید بدانید بهترین کرم ضد چروک پیشانی در محصولات کره ای قرار دارند که با انواع پوست سازگاری دارند و عاری از هرگونه روغن غیرطبیعی هستند.

انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست
انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست

حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک

مرطوب سازی به تنهایی می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. این باعث موقت و کمتر دیده شدن چین و چروک است. کرم ها، مرطوب کننده ها، لوسیون ها، ژل ها و سرم های ساخته شده از آب، روغن و سایر مواد مانند پروتئین، موم، گلیسیرین، لاکتات و اوره از دسته ترکیباتی می باشند که در محصولاتی مانند بهترین کرم ضد چین و چروک پیشانی کاربرد دارند.

بهترین کرم ضد چروک پیشانی اغلب مرطوب کننده هایی با مواد موثره هستند که فواید اضافی دارند. این مواد اضافه شده برای بهبود رنگ پوست، بافت، خطوط ریز و چین و چروک پوست در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که اثر بخشی کرم های ضد چروک تا حدودی به نوع پوست و ماده فعال یا مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک
حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک

رتینوئیدها

این اصطلاح برای ترکیبات ویتامین A مانند رتینول و اسید رتینوئیک استفاده می شود. مدت هاست که از این مواد به صورت موضعی استفاده می شود تا به ترمیم پوست آسیب دیده از آفتاب و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

رتینول یک ماده محبوب ضد پیری است که مشتق ویتامین A می باشد، کلاژن سازی را تحریک کرده و گردش سلول را تسریع می کند و در اکثر بهترین کرم ضد چروک پیدا می شود. رتینول دوز کمی از رتینوئیدها است که می توان از طریق آن به صورتی جواب دست یافت.

توجه داشته باشید که این محلول برای انواع پوست از جمله پوست های حساس بسیار مناسب باشد.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد، پوست را با ظاهری پر و جوان تر نشان می دهد. پیشانی با خطوط ریز و درشت به طور طبیعی به اسید هیالورونیک به عنوان گلیکوزآمینوگلیکان (GAG) که یکی از مهمترین عناصر سازنده لایه بیرونی پوست با کلاژن و الاستین است نیاز دارد. با گذشت زمان، بدن شما این روند به صورت آهسته کم می شود که منجر به چروک و تیره شدن رنگ پوست می شود.

ویتامین C (اسید اسکوربیک)

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است، به این معنی که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند؛ مولکول های اکسیژن ناپایدار که سلول های پوست را می شکنند و باعث چین و چروک می شوند.

ویتامین C ممکن است که به محافظت از پوست در برابر آفتاب، کاهش خطوط و چین و چروک کمک می کند.

بهتر است بدانید که ویتامین C یک ماده چند وجهی است که می تواند باعث سنتز کلاژن، محو شدن لکه های تیره، روشن شدن رنگ چهره مات شود.

کوآنزیم Q10

در صورتی که محصول مورد نظر شما حاوی کوآنزیم Q10 باشد و از آن استفاده مداوم داشته باشید می تواند در کاهش چین و چروک های صورت از جمله پیشانی به شما کمک کند و از پوست در برابر آفتاب محافظت کند.

پپتیدها

برخی از پپتیدها قادر به تحریک تولید کلاژن هستند که با تحقیقات انجام شده نشان داده که در بهبود بافت و چین و چروک های پوست تاثیر مثبت دارند.

نیاسین آمید

از شایع ترین ماده های تاثیرگذار در چین و چروک است که در بهترین کرم ضد چروک پیشانی استفاده شده است نیاسین آمید می باشد. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی، مربوط به ویتامین B-3 (نیاسین) است.

نیاسین آمید به ماندن آب در پوست و کاهش اتلاف آن کمک می کند و می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد.

اگر به دنبال بهترین کرم ضد چروک برای پیشانی هستید به دنبال این ترکیبات در فرمولاسیون آن باشید چرا که هر کدام می توانند تاثیرات مثبت بسزایی داشته باشند.

درمان چروک پیشانی با لایه برداری

پوست به طور مداوم در چرخه بازسازی قرار دارد، جالب است بدانید که سلول های جدید پوستی در پایین ترین لایه تولید می شوند و این در حالی است که سلول های پوستی در سنین بالا در لایه بالایی قرار می گیرند؛ با استفاده از بهترین کرم ضد چروک می توان گفت جای این دو را برای از بین چروک تغییر خواهیم داد.

لایه بردارهایی مثل بهترین کرم ضد چروک و یا اسکراب ها می توانند لایه بالایی پوست را از بین ببرند و لایه زیرین سلول های جدید پوست را نشان دهند که پوست شما را تبدیل به یک ظاهری صاف، تازه و جوان تر از پوست خارجی یا همان لایه بالایی می کند.

درمان چروک پیشانی با لایه برداری
درمان چروک پیشانی با لایه برداری

راه های دیگر برای کاهش چین و چروک های پیشانی

شما علاوه بر استفاده بهترین کرم ضد چروک می توانید برخی از تغییرات اساسی را در سبک زندگی خود ایجاد کنید و از ظاهر شدن خطوط عمیق بر روی پیشانی جلوگیری کنید.

سیگار کشیدن را کنار بگذارید

دود تنباکو می تواند تولید کلاژن را مختل کند و فیبرهای کلاژن و الاستین موجود را تخریب کند. اگر جزو افرادی هستید که عادت به سیگار کشیدن دارید باید آن را کنار بگذارید چرا که دود آن مطمئنا در قسمت تحتانی صورت شما تاثیر می گذارد.

اگر می خواهید شاهد نتایج بهتری باشید باید سیگار را کم کنید و یا در صورت امکان آن را از زندگی حذف کنید، استفاده کرم می تواند تاثیرات بی نظیری داشته باشد اما با وجود عوامل مضر محیطی همچون سیگار بدون شک نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

سیگار کشیدن را کنار بگذارید
سیگار کشیدن را کنار بگذارید

از کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید

بهترین دفاع شما در برابر پیری زودرس و درمان خطوط پیشانی استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب می باشد که باید به صورت روزانه استفاده شود. اشعه UVA که سبب ایجاد چین و چروک می شود در تمام طول سال وجود دارد و تنها راه مقابله با آن استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب خوب می باشد.

این کرم علاوه بر کاهش خطوط ریز و چین و چروک پیشانی و دیگر مناطق، خطر سرطان پوست را نیز کاهش می دهد، توجه داشته باشید این بدین معنا نیست که ساعات طولانی را در آفتاب بدون کلاه ، روبند و عینک آفتابی باشید.

کرم ضدآفتاب خوب
کرم ضدآفتاب خوب

ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید

شما می توانید با استفاده از دستگاه ماساژ به همراه بهترین کرم ضد چروک، افتادگی و خطوط افقی پیشانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و آن را به حداقل برسانید.

ورزش های صورت به طور بالقوه می توانند پوست چروکیده را سفت کنند و از طرفی این ورزش در آرامش افراد بسیار موثر است. همه ما به خوبی می دانیم که یکی از عمده علل ظاهر شدن چروک ها استرس می باشد؛ استرس می تواند به پوست و سلامتی شما آسیب برساند.

بنابراین سعی کنید با ورزش و استفاده مداوم از بهترین کرم ضد چروک به کاهش چروک های صورت الخصوص پیشانی کمک کنید.

ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید
ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک

قبل از خرید حتما محصولی را انتخاب کنید که از کرم ضد چروک استفاده خواهید کرد؛ بسیار دیده شده است که افراد با خرید یک کرم پس از مدتی بیخیال استفاده از آن می شوند، علت چیست؟

اشتباهی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که پول زیادی را صرف خرید یک محصول مراقبت از پوست می کنند که حاوی ترکیبات زیادی است، بدون شک این محصولات در استفاده به دقت بیشتری نیاز دارند.

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک
نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک

نوع پوست شما چیست؟

برخی از کرم های چین و چروک برای پوست های چرب طراحی شده اند، در حالی که برخی از کرم ها برای جلوگیری از چروک شدن پوست هستند و برای پوست جوان ها بهترین است، این کرم ها علاوه بر درمان چین و چروک به پیشگیری از آن میپردازند.

بودجه شما چقدر است؟

گرانترین کرم های ضد چروک موجود لزوما بهترین نیستند. برای هر بودجه گزینه هایی وجود دارد، بنابراین احساس نکنید برای گرفتن نتایج خوب باید تمام پول خود را صرف کرم ضد چروک کنید!

انتخاب کرم ضد چروک پیشانی مناسب با بودجه شما
انتخاب کرم ضد چروک پیشانی مناسب با بودجه شما

آیا حساسیت پوستی دارید؟

همانطور که مستحضر هستید برخی از افراد دارای پوست های حساسی هستند، اگر جزو افرادی هستید که پوست حساسی دارید باید به دنبال بهترین کرم ضد چروک ضد حساسیت یا بدون عطر باشید.

اکثریت این کرم ها با این خصوصیات برای برخی حساسیت ایجاد می کنند؛ اما بهترین محصولات کره ای که تولید کننده انواع محصولات زیبایی هستند به گونه ای این کرم ها را تولید و روانه بازار کرده اند که با انواع پوست سازگار است و بدون دغدغه می توان از آنها در دراز مدت استفاده کرد و شاهد زیبایی دو چندان خود باشید.

منبع: گارنی مارکت

بهترین کرم ضد چروک چه ویژگی‌هایی دارد
بهترین کرم ضد چروک چه ویژگی‌هایی دارد

بسیاری از محصولات به عنوان بهترین کرم ضد چروک پیشانی در بخش پرفروش ترین قفسه قرار دارند، بهترین کرم ضد چروک پیشانی دارای ماده ای به نام اسید هیالورونیک هستند. اگر با این ماده آشنا نیستید، باید بدانید که این یک ماده آبرسان طبیعی برای پوست است که در جذب و نگهداری رطوبت مهارت دارد.

بهترین کرم ضد چروک پیشانی باعث گردش سلول های پوستی، ویتامین های C و E، عصاره های طبیعی و لایه بردارهای شیمیایی مانند گلیکولیک، سالیسیلیک و اسیدهای لاکتیک می شود.

استفاده از بهترین کرم ضد چروک پیشانی هرگز زود نیست چرا که چین و چروک دیر یا زود اتفاق می افتد. وقتی نوبت به یافتن بهترین انتخاب برای شما می رسد، ابتدا باید زمان استفاده از کرم ضد چروک را در نظر بگیرید. اگر قبل از شروع روز از آن استفاده می کنید، مطمئنا باید SPF آن را در نظر بگیرید.

عوامل ایجاد چروک های پیشانی

چین و چروک های افقی پیشانی به دلیل حرکت مکرر عضله پیشانی ایجاد می شود و می تواند از سن 20 تا 30 سالگی شکل بگیرد و این بسته به آناتومی و میزان استفاده از عضله در چهره هر فرد دارد.

آسیب خورشید این چین و چروک ها را بدتر می کند، زیرا اشعه ماورا بنفش باعث تجزیه کلاژن و عناصر سازنده پوست می شود.

سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟

برای به دست آوردن چشمگیرترین اثرات در از بین بردن چین و چروک پیشانی در زمانی کوتاه و به صورت فوری باید دست به هزینه های گزافی زد!

اما همیشه هم این راه جوابگو نیست، چرا که بسیاری پس از گذشت مدت زمانی شاهد ظاهر شدن دوباره خطوط پیشانی بوده اند و این یعنی اینکه تمام پول خود را هدر داده اند؛ استفاده از بهترین کرم ضد چروک می تواند در کاهش و حتی از بین بردن دائمی این خطوط موثر باشد که با یک تیر می توان چند نشان زد و با ترکیبات موجود درکرم ضد چروک پوستی شاداب و روشن را تجربه کنید.

سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟
سریعترین راه برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی چیست؟

داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان ها در میوه ها، سبزیجات و ویتامین ها مانند ویتامین های A ، C و E وجود دارند.

آنتی اکسیدان ها می توانند با از بین بردن ترکیباتی همچون رادیکال های آزاد می توانند به طرز چشمگیری در ترمیم پوست موثر باشند و به بهبود سلامت پوست کمک کنند.

اگر پوست نتواند به طور موثر ترمیم را انجام دهد و سلول های پوستی جدیدی را ایجاد نکند، می تواند پروتئین های اساسی مانند کلاژن و الاستین را که احساس جوانی و صافی به پوست ما می دهند، از دست بدهد؛ جای نگرانی نیست چرا که بهترین کرم ضد چروک با فرمولاسیون مناسب می تواند حلال بسیاری از مشکلات پوستی از جمله برطرف کننده خطوط پیشانی باشد.

داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان
داشتن رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان

انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست

هنگامی که تصمیم گرفتید از محصولات ضد پیری همچون بهترین کرم ضد چروک پیشانی استفاده کنید، مشخص کردن نوع پوست چالش برانگیزترین بحث می شود. پوست ها متفاوت هستند، از بسیار چرب گرفته تا حساس و خشک که هر کدام کرم خاص خود را می طلبد.

قبل از تصمیم گیری در مورد افزودن یا عدم افزودن بهترین کرم ضد چروک پیشانی به رژیم مراقبت پوستی خود، بررسی مواد تشکیل دهنده محصول بسیار حیاتی است تا اطمینان حاصل کنید که واکنش عکس روی پوست شما ایجاد نمی کنند و به نوبه خود مفید خواهند بود.

مواد تشکیل دهنده واقعا مهم هستند، کسانی که پوست خشک دارند باید از محصولات ضد پیری که از روغن ساخته شده اند که می تواند پوست را تحریک کنند دور شوند.

اگرچه برخی ممکن است عقیده داشته باشند که کرم های ضد چروک و محصولات نرم و بر پایه روغن ممکن است زمان مرطوب سازی راحت تری در پوست داشته باشند، اما نتیجه عکس است.

با داشتن پوست خشک، محصولات دارای روغن به سادگی یک لایه روغن روی پوست باقی می گذارند و با هم مخلوط نمی شوند. به همین ترتیب، کسانی که پوست چربی دارند تمایلی به استفاده از محصولات پایه روغن ندارند و باید بدانید بهترین کرم ضد چروک پیشانی در محصولات کره ای قرار دارند که با انواع پوست سازگاری دارند و عاری از هرگونه روغن غیرطبیعی هستند.

انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست
انتخاب بهترین کرم ضد چروک پیشانی با توجه به پوست

حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک

مرطوب سازی به تنهایی می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. این باعث موقت و کمتر دیده شدن چین و چروک است. کرم ها، مرطوب کننده ها، لوسیون ها، ژل ها و سرم های ساخته شده از آب، روغن و سایر مواد مانند پروتئین، موم، گلیسیرین، لاکتات و اوره از دسته ترکیباتی می باشند که در محصولاتی مانند بهترین کرم ضد چین و چروک پیشانی کاربرد دارند.

بهترین کرم ضد چروک پیشانی اغلب مرطوب کننده هایی با مواد موثره هستند که فواید اضافی دارند. این مواد اضافه شده برای بهبود رنگ پوست، بافت، خطوط ریز و چین و چروک پوست در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که اثر بخشی کرم های ضد چروک تا حدودی به نوع پوست و ماده فعال یا مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک
حقیقت هایی درباره کرم های ضد چروک

رتینوئیدها

این اصطلاح برای ترکیبات ویتامین A مانند رتینول و اسید رتینوئیک استفاده می شود. مدت هاست که از این مواد به صورت موضعی استفاده می شود تا به ترمیم پوست آسیب دیده از آفتاب و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

رتینول یک ماده محبوب ضد پیری است که مشتق ویتامین A می باشد، کلاژن سازی را تحریک کرده و گردش سلول را تسریع می کند و در اکثر بهترین کرم ضد چروک پیدا می شود. رتینول دوز کمی از رتینوئیدها است که می توان از طریق آن به صورتی جواب دست یافت.

توجه داشته باشید که این محلول برای انواع پوست از جمله پوست های حساس بسیار مناسب باشد.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد، پوست را با ظاهری پر و جوان تر نشان می دهد. پیشانی با خطوط ریز و درشت به طور طبیعی به اسید هیالورونیک به عنوان گلیکوزآمینوگلیکان (GAG) که یکی از مهمترین عناصر سازنده لایه بیرونی پوست با کلاژن و الاستین است نیاز دارد. با گذشت زمان، بدن شما این روند به صورت آهسته کم می شود که منجر به چروک و تیره شدن رنگ پوست می شود.

ویتامین C (اسید اسکوربیک)

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است، به این معنی که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند؛ مولکول های اکسیژن ناپایدار که سلول های پوست را می شکنند و باعث چین و چروک می شوند.

ویتامین C ممکن است که به محافظت از پوست در برابر آفتاب، کاهش خطوط و چین و چروک کمک می کند.

بهتر است بدانید که ویتامین C یک ماده چند وجهی است که می تواند باعث سنتز کلاژن، محو شدن لکه های تیره، روشن شدن رنگ چهره مات شود.

کوآنزیم Q10

در صورتی که محصول مورد نظر شما حاوی کوآنزیم Q10 باشد و از آن استفاده مداوم داشته باشید می تواند در کاهش چین و چروک های صورت از جمله پیشانی به شما کمک کند و از پوست در برابر آفتاب محافظت کند.

پپتیدها

برخی از پپتیدها قادر به تحریک تولید کلاژن هستند که با تحقیقات انجام شده نشان داده که در بهبود بافت و چین و چروک های پوست تاثیر مثبت دارند.

نیاسین آمید

از شایع ترین ماده های تاثیرگذار در چین و چروک است که در بهترین کرم ضد چروک پیشانی استفاده شده است نیاسین آمید می باشد. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی، مربوط به ویتامین B-3 (نیاسین) است.

نیاسین آمید به ماندن آب در پوست و کاهش اتلاف آن کمک می کند و می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد.

اگر به دنبال بهترین کرم ضد چروک برای پیشانی هستید به دنبال این ترکیبات در فرمولاسیون آن باشید چرا که هر کدام می توانند تاثیرات مثبت بسزایی داشته باشند.

درمان چروک پیشانی با لایه برداری

پوست به طور مداوم در چرخه بازسازی قرار دارد، جالب است بدانید که سلول های جدید پوستی در پایین ترین لایه تولید می شوند و این در حالی است که سلول های پوستی در سنین بالا در لایه بالایی قرار می گیرند؛ با استفاده از بهترین کرم ضد چروک می توان گفت جای این دو را برای از بین چروک تغییر خواهیم داد.

لایه بردارهایی مثل بهترین کرم ضد چروک و یا اسکراب ها می توانند لایه بالایی پوست را از بین ببرند و لایه زیرین سلول های جدید پوست را نشان دهند که پوست شما را تبدیل به یک ظاهری صاف، تازه و جوان تر از پوست خارجی یا همان لایه بالایی می کند.

درمان چروک پیشانی با لایه برداری
درمان چروک پیشانی با لایه برداری

راه های دیگر برای کاهش چین و چروک های پیشانی

شما علاوه بر استفاده بهترین کرم ضد چروک می توانید برخی از تغییرات اساسی را در سبک زندگی خود ایجاد کنید و از ظاهر شدن خطوط عمیق بر روی پیشانی جلوگیری کنید.

سیگار کشیدن را کنار بگذارید

دود تنباکو می تواند تولید کلاژن را مختل کند و فیبرهای کلاژن و الاستین موجود را تخریب کند. اگر جزو افرادی هستید که عادت به سیگار کشیدن دارید باید آن را کنار بگذارید چرا که دود آن مطمئنا در قسمت تحتانی صورت شما تاثیر می گذارد.

اگر می خواهید شاهد نتایج بهتری باشید باید سیگار را کم کنید و یا در صورت امکان آن را از زندگی حذف کنید، استفاده کرم می تواند تاثیرات بی نظیری داشته باشد اما با وجود عوامل مضر محیطی همچون سیگار بدون شک نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

سیگار کشیدن را کنار بگذارید
سیگار کشیدن را کنار بگذارید

از کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید

بهترین دفاع شما در برابر پیری زودرس و درمان خطوط پیشانی استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب می باشد که باید به صورت روزانه استفاده شود. اشعه UVA که سبب ایجاد چین و چروک می شود در تمام طول سال وجود دارد و تنها راه مقابله با آن استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب خوب می باشد.

این کرم علاوه بر کاهش خطوط ریز و چین و چروک پیشانی و دیگر مناطق، خطر سرطان پوست را نیز کاهش می دهد، توجه داشته باشید این بدین معنا نیست که ساعات طولانی را در آفتاب بدون کلاه ، روبند و عینک آفتابی باشید.

کرم ضدآفتاب خوب
کرم ضدآفتاب خوب

ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید

شما می توانید با استفاده از دستگاه ماساژ به همراه بهترین کرم ضد چروک، افتادگی و خطوط افقی پیشانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و آن را به حداقل برسانید.

ورزش های صورت به طور بالقوه می توانند پوست چروکیده را سفت کنند و از طرفی این ورزش در آرامش افراد بسیار موثر است. همه ما به خوبی می دانیم که یکی از عمده علل ظاهر شدن چروک ها استرس می باشد؛ استرس می تواند به پوست و سلامتی شما آسیب برساند.

بنابراین سعی کنید با ورزش و استفاده مداوم از بهترین کرم ضد چروک به کاهش چروک های صورت الخصوص پیشانی کمک کنید.

ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید
ماساژ و ورزش صورت را امتحان کنید

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک

قبل از خرید حتما محصولی را انتخاب کنید که از کرم ضد چروک استفاده خواهید کرد؛ بسیار دیده شده است که افراد با خرید یک کرم پس از مدتی بیخیال استفاده از آن می شوند، علت چیست؟

اشتباهی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که پول زیادی را صرف خرید یک محصول مراقبت از پوست می کنند که حاوی ترکیبات زیادی است، بدون شک این محصولات در استفاده به دقت بیشتری نیاز دارند.

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک
نحوه انتخاب بهترین کرم ضد چروک

نوع پوست شما چیست؟

برخی از کرم های چین و چروک برای پوست های چرب طراحی شده اند، در حالی که برخی از کرم ها برای جلوگیری از چروک شدن پوست هستند و برای پوست جوان ها بهترین است، این کرم ها علاوه بر درمان چین و چروک به پیشگیری از آن میپردازند.

بودجه شما چقدر است؟

گرانترین کرم های ضد چروک موجود لزوما بهترین نیستند. برای هر بودجه گزینه هایی وجود دارد، بنابراین احساس نکنید برای گرفتن نتایج خوب باید تمام پول خود را صرف کرم ضد چروک کنید!

انتخاب کرم ضد چروک پیشانی مناسب با بودجه شما
انتخاب کرم ضد چروک پیشانی مناسب با بودجه شما

آیا حساسیت پوستی دارید؟

همانطور که مستحضر هستید برخی از افراد دارای پوست های حساسی هستند، اگر جزو افرادی هستید که پوست حساسی دارید باید به دنبال بهترین کرم ضد چروک ضد حساسیت یا بدون عطر باشید.

اکثریت این کرم ها با این خصوصیات برای برخی حساسیت ایجاد می کنند؛ اما بهترین محصولات کره ای که تولید کننده انواع محصولات زیبایی هستند به گونه ای این کرم ها را تولید و روانه بازار کرده اند که با انواع پوست سازگار است و بدون دغدغه می توان از آنها در دراز مدت استفاده کرد و شاهد زیبایی دو چندان خود باشید.

منبع: گارنی مارکت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 570
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه